


464,00 zł
Cena regularna:
489,00 zł

129,00 zł
Cena regularna:
139,99 zł

169,00 zł
Cena regularna:
179,99 zł

139,00 zł
Cena regularna:
149,99 zł

139,00 zł
Cena regularna:
149,99 zł

139,00 zł
Cena regularna:
149,99 zł

139,00 zł
Cena regularna:
149,99 zł

129,00 zł
Cena regularna:
139,99 zł

435,00 zł
Cena regularna:
449,00 zł

110,00 zł
Cena regularna:
119,99 zł

169,00 zł
Cena regularna:
179,99 zł

169,00 zł
Cena regularna:
179,99 zł

Konsument może zgłosić reklamację produktu korzystając z odpowiedniego formularza znajdującego się do pobrania poniżej.
Można to zrobić następujący sposób:
- pisemnie przy użyciu formularza na wskazany adres po uprzednim kontakcie telefonicznym;
- w formie elektronicznej przy użyciu formularza za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@vemissu.pl.
Konsument wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi jest zobowiązany dostarczyć Produkt niezgodny z umową na adres wskazany przez Sprzedawcę.
Zalecenia dotyczące opisu reklamacji:
- W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu rozpatrywania reklamacji, Klient powinien podać informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji.
- Klient powinien również precyzować żądanie dotyczące sposobu doprowadzenia do zgodności z umową.
- Klient powinien podać dane kontaktowe i adresowe, co przyczyni się do ułatwienia i przyspieszenia procesu rozpatrywania reklamacji.
- Wymogi przedstawione powyżej stanowią jedynie zalecenia i nie mają wpływu na skuteczność reklamacji, które mogą być złożone również bez ich uwzględnienia.
- Do reklamacji powinny zostać załączone dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęć), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Klient odsyła reklamowany produkt tylko na prośbę Sprzedającego.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem drogą mailową w celu ustalenia, czy zakupiony Produkt ma zostać odesłany do Klienta na jego koszt, czy też ma zostać zutylizowany. Koszt przesyłki ponosi Klient.